Deu no existeix.
No és tan obvi que no hi ha Deu? Si no perquè hi ha tants debat sobre si existeix Deu o no?
Oi que ningú qüestionaria la llei de la gravetat? Ajuntem-nos tots i debatim si jo ara mateix llenço un gerro cap a dalt si es trencarà o no. Ningú ho posa en dubte, perquè és obvi.
Per tant només debatim aquelles coses de les quals no estem segurs, o dubtem d’elles. Degut que encara discutim l’existència de Deu. És obvi que després de milers d’anys la seva existència encara no ha sigut provada. No s’han aportat suficients probes, i això fa que jo digui: DEU NO EXISTEIX
No ens cal pensar tant per refutar l’existència de Deu, només us fa falta anar a qualsevol Hospital i veure-hi que realment no existeix, almenys no per aquelles persones.
Quantes vegades hem sentit d’algú que resa per algun familiar o estimat seu, quan aquest està a l’hospital al límit de la mort? Resant demanant-li a Deu que li ajudi a salvar-lo i que el curi el més aviat possible, al cap i a la fi Deu te el poder de les nostres vides no?. Després, aquesta persona mor. Llavors Deu ha deixar morir aquesta persona. Deu que era un home just i omnipotent, s’ha tornat en un home cruel per haver matat aquella persona. En aquest moment entra l’excusa dels creients de “algo va fer malament”, i ara si us plau contestem: creus que tots 6 milions de jueus mereixien morir als camps d’extermini nazi? Creus que cada dia que neix un nen al Vietnam amb malformacions o amb leucèmia ho mereixia? Creus que totes les dones lapidades a l’Àfrica per haver sigut “infidels” mereixia morir apedregada sense fer res?
Realment us creieu aquesta merda? A vegades penso que molta gent en comptes d’evolucionar, torna cap a enrere.
Em toca molt els collons veure veritables herois anònims, els quals uns imbècils atribueixen la seva valentia, voluntad, (com vulguis dir-ho) gràcies a Deu. Fins on arribarà això?
I recorda que l’Església és el negoci més antic de la història que s’aprofita de totes aquelles persones amb les mes mínimes preocupacions jurant que creient en Deu, tot serà més fàcil. I una merda.
Així penso jo, perquè Deu NO EXISTEIX.
http://es.wikipedia.org/wiki/Unicornio_rosa_invisible
http://es.wikipedia.org/wiki/Unicornio_rosa_invisible
Welcome
Espero anant actualitzant això sovint, tot i que no prometo res.
Blog Archive
Labels
Publicat per
Roger
3/12/09
Etiquetas:
deu no existeix
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)